jueves, 25 de octubre de 2012

La dança utòpika de l'amor

Un dia llunyà el teu ésser em va captivar.Em vas atravessar l'ànima despertant-me la curiositat de l'amor.
Un dia llunyà em sentia a prop teu i alhora a kilòmetres de distància. Sentiments huracanats em van intrigar.
Un dia com avui respiro fantasia i anhel d'utopia. Utopia no t'allunyis, qui ets tu sino jo en tu.
Un dia com avui m'agradaria tornar-te a trobar i no caure en el pecat del silenci.
Un dia com demà em retrobaré amb tu, dança utòpika de l'amor. Ballar fins que els nostres suspirs ens omplin les nostres vides.
Un dia després del demà em pregunto si podrem tornar a ballar.
Un dia molt proper m'agradararia compondre la dança utòpika de l'amor amb tot de versos infinits.
http://www.youtube.com/watch?v=htobTBlCvUU

No hay comentarios:

Publicar un comentario