viernes, 1 de mayo de 2015

Tu

Tu em treus un somriure kada dia,
em fas sentir papallones dins meu,
em regales la teva mirada,
tu i només tu em fas viure més il·lusionada.
L'amor és llibertat i kreixement i,
amb tu em sento gran molt gran.
Dia rera dia et necessito més.
Tinc por de no saber estimar-te.
També por a ke m'estimis i no saber donar-te.
Després penso en tu i akesta por desapareix
com si res.Sense més s'esvaeix i m'invaeix el benestar.
Tu em dones kalma com sa mare al nen petit.
Em fas veure més enllà i m'ajudes a respirar.
M'agrada omplir-me de tu.
M'agradaria ke ens sabessim valorar i entregar-nos les ales.
Fa només tres setmanes ke els nostres llabis es van fondre,
i és ara ke sento ke les nostres llengues s'hauran de konèixer.
Espero ke el demà ens sigui sincer i ke trobem tot allò ke necessitem.
Et miro i em deixes còrrer dins d'un mar tranquil i enkara temerós.
Busco la sorpresa en la vida i  amb tu l'he trobada.
Vull deixar-me sorprendre per tu i descubrir-te kada dia.
Senyoreta, estik enkantada de ke un dia kom akell
els teus ulls es van plantar en sa meva vida, dolça kom la mel i transparent
com l'aigua kristalina.

1 comentario:

  1. No se si realment han passat tres mesos o quatre. O simplement una vida. Se que et tenc al meu costat i que cada dia et sento mes . No puc evitar tenir pors perque ens envolta. Pero les vaig superant. Tot i que hi ha moments en els que necessitaria la teva calma i les tevés mans, els teus abraços i la teva mirada perque em diguessim que no passa res i que m'estimes. Pero no sempre les coses pasen com una vol i necessita. No puc deixar-te d'estimar i tampoc vull fer-ho perque m'omples de felicitat.. I m'ajudes a tenir forces cap andavant. Tot i que tambe crec que l'AMOR que tenim es tant real que pot ser ens fassem mal, pero saps el que vull dir-te que el mal ja no m'importa si he passat moments amb tu. Perque si es tractes d'aixo, tot i que em costa dir-ho. Ojala tot el mal mel provoquis tu, ja que se que mai seria intencionat.Se que m'estimes i m'aprecies com soc. Pero ara si, es el que jo crec. I tu estas segura?. Amor , t'anyor i pensar amb tu em produeix papellones al cor. Vull volar com elles i se que d'aqui res partesc, i no vull sentir que deixin de volar dintre de mi. Vull tenirte i que em tenguis per tot. Et vull estimar i que m'estimis. Vull crear un petit un mon on els billets siguin els nostres somriures. Vull continuar la nostra historia.

    ResponderEliminar